Dzięki przeprowadzonej na początku listopada kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych marki Karpating, spot dotarł już do ponad 100 tysięcy użytkowników Facebooka i Instagrama.
Realizacja filmów: RMVision Productions
W materiale filmowym wykorzystano także kadry z archiwum Miasta Gorlice, Gminy Sękowa i Bieckiego Centrum Kultury.
Marka lokalna Karpating jest narzędziem promocji produktów i usług związanych z regionem, oferowanych przez twórców i usługodawców z obszaru powiatu gorlickiego, a także narzędziem promocji lub wsparcia inicjatyw mających znaczenie dla zrównoważonego rozwoju regionu. Marka Karpating powstała z potrzeby mieszkańców, podmiotów gospodarczych, organizacji społecznych i instytucji działających na rzecz zrównoważonego rozwoju powiatu gorlickiego w oparciu o lokalne zasoby obszaru oraz bogate dziedzictwo kulturowo-historyczne. Znakiem marki lokalnej Karpating oznaczane są tylko produkty, usługi i inicjatywy charakteryzujące się wysoką jakością, gwarancją pochodzenia i przyjaznością dla środowiska.
O Beskidzie Gorlickim
Na pograniczu Beskidu Niskiego i Pogórza, w dolinach i dorzeczach Ropy, Sękówki, Białej i Wisłoki, rozciąga się region bogaty kulturowo, historycznie i przyrodniczo. Beskid Gorlicki, bo o nim mowa, to kraina która jak magnes przyciąga miłośników aktywności na świeżym powietrzu, pasjonatów historii i architektury, przyrodników i smakoszy. Wyróżnia ją wielokulturowość i przenikające się dziedzictwo Łemków, Pogórzan i Żydów, którzy przez wieki, wspólnie zamieszkiwali ten zakątek na granicy Małopolski i Podkarpacia.
Zadanie publiczne pn. „Odkryj Karpating!” dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą umową nr 2023/0023/2256/UDOT/DT/BP z dnia 25 maja 2023 r.
Źródło: LGD Beskid Gorlicki
Spot dostępny jest tutaj:
https://youtu.be/BPk842dMUy8?feature=shared
lub
Film dostępny jest tutaj:
https://youtu.be/hzMNg7SkbX0?feature=shared
lub